Chat with us, powered by LiveChat

VEELGESTELDE VRAGEN EXPOSANTEN

Lees de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

1. Wie organiseert de Lesauto Testdag 2017?
2. Waar en wanneer wordt Lesauto Testdag 2017 gehouden?
3. Hoe kan ik mijn standbemanning inschrijven?
4. Op welke manier kan ik het beste contact opnemen?
5. Wat is de route en hoe kan ik parkeren?
6. Wanneer kan ik mijn stand opbouwen en afbouwen?
7. Wat zijn de openingstijden voor bezoekers?
8. Wat zijn de vereisten voor de locatie?
9. Wat zijn de vereisten voor eigen standbouw?
10. Wat zijn de standbouw wandruimte eisen?
11. Is elektriciteit en verlichting beschikbaar op de locatie?
12. Is meubilair inbegrepen?
13. Wat zijn de standpresentatie voorwaarden?
14. Is het mogelijk om catering op de stand aan te bieden?
15. Wanneer ontvang ik de plattegrond met standlocaties?
16. Wat is het juiste geluidsniveau van de presentaties?
17. Wat doen we met ons afval?
18. Wat zijn de transport en logistiek mogelijkheden?
19. Zijn mijn standbouw en standmaterialen verzekerd?
20. Welke publiciteit krijg ik als exposant?
21. Hoe krijg ik een vermelding in de beurscatalogus?
22. Welke voorbereidingen zijn er nodig voor mijn workshop?
23. Standhouders-checklist
24. Wat zijn de deadlines voor Lesauto Testdag 2017 exposanten?


Antwoorden:

1. Wie organiseert de Lesauto Testdag 2016?

Lesauto Testdag 2017 wordt georganiseerd door ProMedia Europoint BV.

Contact gegevens:
ProMedia Europoint BV
Willemstraat 5
4811AH Breda

KvK: 30142004
BTW: NL805795376B01

2. Waar en wanneer wordt Lesauto Testdag 2017 gehouden?

Het evenement vindt plaats op 18 september 2017.

Locatie:
Nationaal Militair Museum
Verlengde Paltzerweg 1
3768 MX Soest

3. Hoe kan ik mijn standbemanning inschrijven?

Dat kan via www.lesautotestdag.nl/registratie-exposanten.

4. Op welke manier kan ik beste contact opnemen?

Voor meer vragen neem contact met onze Project Manager, Frédérique van den Boomen:

Frédérique van den Boomen

Project Manager
T: +31 (0) 76 206 3205
T: +31 (0) 6 2059 2354
E: [email protected]

5. Wat is de route en hoe kan ik parkeren?

Voor de routebeschrijving naar het Nationaal Militair Museum kunt u hier terecht. Voor de route en parkeren zie de routebeschrijving. Bij het NMM kunt u gratis parkeren.

6. Wanneer kan ik mijn stand opbouwen en afbouwen?

De stand moet maandag 18 september uiterlijk om 08:00 uur klaar zijn.

Stands met een van de volgende kenmerken dienen op zondag 17 september opgebouwd te worden:
– Eigen standbouw
– Eigen meubilair
– Fysieke internet toegang
– Meer dan 2 computers
– Grote apparaten

Opbouw op zondag 17 september (12:00 – 17:00 uur) heeft de voorkeur en wordt dringend geadviseerd. Opbouw op maandag 18 september kan alleen met handzaam / klein materiaal.

Afbouw:
18 september van 17:30 tot 19:30 uur.

7. Wat zijn de openingstijden voor bezoekers?

De bezoekers zijn welkom op 18 september van 10:00 tot 17:30.

8. Wat zijn de vereisten voor de locatie?

De evenementenlocatie is een museum. Mocht u speciale standinrichting meebrengen, overleg dit dan altijd vooraf met de beursorganisatie.

9. Wat zijn de vereisten voor eigen standbouw?

De achterwanden van de stand bestaan uit witte panelen. De panelen zijn niet geschikt om op te schrijven, in te boren of in te spijkeren. Een alternatief is om stalen ophangdraad te gebruiken. Beschadigde panelen dienen te worden vergoed door de exposant.

10. Wat zijn de standbouw wandruimte eisen?

Zijden van de stand die aan het gangpad grenzen mogen niet worden dicht gebouwd. Minimaal 50% van de gangpad-zijde van de stand dient open te zijn. Alle presentaties dienen binnen de eigen standruimte te staan. Het is niet toegestaan om producten en/of reclame- uitingen buiten de vastgestelde standruimte te exposeren, mits uitdrukkelijk anders is afgesproken met de beursorganisatie. Het is niet toegestaan, buiten de eigen stand, in en rondom de evenementenlocatie promotiemateriaal uit te reiken of op andere wijze reclame te maken, dan wel aandacht voor het bedrijf, bedrijfsactiviteiten of andere producten te trekken, mits uitdrukkelijk anders is afgesproken met de beursorganisatie.

11. Is elektriciteit en verlichting beschikbaar op de locatie?

De elektriciteitsaansluiting is inbegrepen bij de standlocatie. Er mogen geen veranderingen / aanpassingen worden gedaan op de reeds aangelegde bekabelingen / bedradingen.

12. Is meubilair inbegrepen?

In het deelnamepakket is een meubilairpakket inbegrepen. Het meubilair wordt ingehuurd door de beursorganisatie. Voor aanvullend meubilair, kunt u contact opnemen met de beursorganisatie.

13. Wat zijn de standpresentatie voorwaarden?

Zijden van de stand die aan het gangpad grenzen mogen niet dicht worden gebouwd. Minimaal 50% van de gangpad-zijde van de stand dient open te zijn. Alle presentaties dienen binnen de eigen standruimte te staan, de gangpaden moeten vrij blijven. Het is niet toegestaan om producten en/of reclame- uitingen buiten de vastgestelde standruimte te exposeren, mits uitdrukkelijk anders afgesproken met de beursorganisatie.

Het is de standhouders niet toegestaan, buiten de eigen stand, in en rondom NMM promotiemateriaal uit te reiken of op andere wijze reclame te maken, dan wel aandacht voor het bedrijf, bedrijfsactiviteiten of andere producten te trekken, mits uitdrukkelijk anders afgesproken met de beursorganisatie.

De bestaande brandhaspels dienen altijd vrij toegankelijk en zichtbaar te zijn. Nooduitgangen dienen ten alle tijden vrij te blijven, zowel aan de binnen- als buitenzijde.

14. Is catering voor de standbemanning inbegrepen?

Inbegrepen bij het deelnamepakket zitten standhoudersbadges naar grootte van de stand. Tevens zit catering (ontvangst, koffie, thee en fris, lunch, borrel en de barbecue) voor standbemanning met badge in het deelnamepakket inbegrepen. De barbecue is aansluitend op de borrel met de uitreiking van de Lesauto van het Jaar 2018. Tijdens deze barbecue kan de standbemanning op een ontspannen manier de dag afsluiten. Mocht u meer badges willen, dan kunt u deze aanvragen bij de beursorganisatie tegen een cateringvergoeding.

15. Wanneer ontvang ik de plattegrond met standlocaties?

Bij het indelen van het evenemententerrein wordt zo veel mogelijk rekening gehouden met je individuele wensen. Op de plattegrond is aangegeven welke plek voor welk bedrijf is. Op de exposanten portal vindt u ten alle tijden de voorlopige plattegrond.

16. Wat is het juiste geluidsniveau van de presentaties?

Het geluidsniveau van een audiovisuele presentatie mag de omliggende stands geen geluidshinder opleveren.

17. Wat doen we met ons afval?

Afval wat niet in de normale prullenbakken past, dient u zelf op de beursvloer te verwijderen. Als dit niet gebeurt, wordt de verwijdering hiervan in rekening gebracht door de locatie.

18. Wat zijn de transport en logistiek mogelijkheden?

Wanneer u materialen op locatie wilt laten afleveren, neem dan van tevoren contact op met de beursorganisatie voor de mogelijkheden. Laden en lossen kan niet gedurende de openingstijden van het evenement.

19. Zijn mijn standbouw en standmaterialen verzekerd?

Standhouders zijn verplicht hun stand, standbouw, standinrichting en verpakkingsmateriaal te verzekeren tegen wettelijke aansprakelijkheid alsmede tegen schade, diefstal en dergelijke voor de duur van de beurs en de duur van opbouw en demontage periode. Het inschrijfformulier van de beurs voor het huren van vierkante meters in een van de ruimtes van NMM ontslaat de standhouder niet van zijn plicht zich deugdelijk te verzekeren. NMM en de beurs kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor welke schade of andere malversatie dan ook. Wij adviseren standhouders gebruik te maken van specifiek voor exposities ontwikkelde verzekeringsmogelijkheden.

20. Welke publiciteit krijg ik als exposant? 

Op www.lesautotestdag.nl publiceren wij al het beursnieuws, reacties, video’s en een fotoverslag. Deze sectie wordt gepromoot door middel van reclame op de homepage, een pop-up banner en in de VerkeersPro nieuwsbrieven. Alle artikelen, video’s etc zullen blijvend op VerkeersPro.nl beschikbaar blijven.

21. Hoe krijg ik een vermelding in de beurscatalogus?

Elke exposant krijgt een vermelding in de beurscatalogus. Via de exposanten portal kunt u uw bedrijfsnaam, bedrijfsinformatie (dit wordt enkel gebruikt voor op de website van Lesauto Testdag) en NAW + contactgegevens aanleveren. Het aanleveren van bedrijfsinformatie en advertentiemateriaal voor de beurscatalogus kan tot 11 augustus 2017.

Al het beeldmateriaal (zoals bijv. het bedrijfslogo) moet in EPS of PDF worden aangeleverd met een resolutie van minimaal 300 dpi per e-mail naar: [email protected]

22. Welke voorbereidingen zijn er nodig voor mijn workshop?

Tijdens de Lesauto Testdag 2017 heeft u de mogelijkheid om tegen betaling een workshop te geven. Mocht u geïnteresseerd zijn, neem dan contact op met de beursorganisatie.

Tussen twee workshops door zijn er 10 minuten ingepland voor het wisselen van spreker, presentatie en publiek. Zorg dat uw workshop niet uitloopt, zodat de volgende spreker voldoende tijd heeft om de volgende workshop klaar te zetten. Laptop, beamer en scherm zijn aanwezig. In grote workshopruimtes is tevens geluidsversterking aanwezig. Om een workshop af te nemen of voor speciale verzoeken neemt u contact op met de beursorganisatie.

23. Standhouders-checklist

24. Wat zijn de deadlines voor Lesauto Testdag 2017 exposanten?


Voor meer vragen neem contact met onze Project Manager, Frédérique van den Boomen:

Frédérique van den Boomen – Project Manager
T: +31 (0) 76 206 3205
T: +31 (0) 6 2059 2354
E: [email protected]

Registratie Exposanten Registreren